Farväl navel-percing!



Hej!
Ännu en dålig uppdatering från mig. Men känner att jag inte har så mycket att prata om. Känner att jag inte gör något spännande. Att vara i skolan är inget spännande precis. Så det är inte kul att skriva vad man har gjort i skolan. Men bara för att jag skrev så nu så ska jag berätta om min dag, hahaha!

Min dag började med att jag åker tåg till rese för att vänta på Josefine och Ellinor, men Ellinor kom aldrig. Antingen orka hon inte eller så mådde hon inte bra. Men iaf, när Josefine kom så tog vi bussen mot Ryd och hoppade av vid Gamla Linköping, då vi skulle till Fenomen Magasinet. Vi kommer dit och väntar på Christer som är våran lärare, naturlabbslärare. Vi är där innan kvart över åtta, men då får vi vänta i en halvtimme kanske. Sedan öppnar dom och vi knackar på där och frågar om vi får komma in eller vad dom nu säger till honom. Iaf, mmannen säger att vi får komma in. Sedan kom det två andra klasser, fyror och femor. Hallå, jag kände mig barnslig som var där när småungar kommer dit och också ska kolla där. Efter en stund kommer personalen och säger att vi inte ska vara där, utan vi skulle vara där den 3/5. Christer hade säkerligen glömt bort att säga att han hade bytt datum, för vi hade bestämt att vi skulle till Fenomen Magasinet idag, men nene.. Så det var bara för oss att ta bussen in till trädgårdstorget och ta bussen därifrån och åka till skolan.

Sen när vi kom tillbaka till skolan var det vara en lektion kvar. Eftersom vi bara skulle ha två lektioner idag, vi sluta tolv. Så vi hade ljud, då vi sitter i radiostudion och ska fixa ett program som vi sedan ska sända live i skolans radio, som heter Radio Sinus. Och jag och Nathalie ska vara programledare, hihi! Andra gången jag kommer vara det.

Sen efter skolan åkte jag, mamma och Natha till det stället som jag tog hål i min navel. Och det har varit fel på min percing ett bra tag, men har inte vågat gå dit bara. Vet inte varför. Men har haft ont ganska länge med. Mitt eget fel att detta hr hänt. Men iaf. Åkte dit och han sa direkt att jag ska ta ut det och låta det läcka. Och komma tillbaka och ta hål igen om jag ville det. Det kan ta upp till ett halvår för det att läcka. Snacka om att jag inte tänker visa min mage i sommar. Med ett fult ärr. Absolut inte, jävla percing, men det är ju såklart mitt fel, det är mitt fel att jag sitter som en påse potatis ist för att sitta som en prinsessa, som han sa till mig. Ska nog ta hål i överläppen nästa gång ist. Får se om jag tar hål i naveln igen, lite senare. Men efter ungefär 8 månader så fick jag nu ta bort percingen och låta det läcka, (very sad face). Känns så jävla onödigt att ha slängt ut 600 kr för att ta hål i naveln och det blir såhär. Men jag får bara skylla på mig själv.

Får se om jag slänger in ett inlägg imorgon, peace and love!<3
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0