Ljunkan-dagen! ^^

Hej!
Klockan är halv elva ungefär och idag är det Ljunkan-dagen. Då alla nior får komma och prova på lite från varje program. Min klass har fått uppgiften att guida dom runt och visa vad vi gör på Medieprogrammet. Vilket ska bli väldigt spännande. Vet liksom inte hur man ska göra för att dom ska tycka det är intressant. Hoppas det inte kommer så många för jag vill inte hjälpa främmande människor att prova på saker. Pinsamt hallå! Men får väl göra mitt bästa. Ska gå runt lite med Jossan med om vi får tid att kolla på de andra programmen, men det ska nog funka. För jag tror inte att vi kommer ha så mycket att göra. Det är inte så många som gillar Media längre. Än så länge så är det typ bara 6-7 st som har sökt till Media i år. Så får se hur det blir. men önska mig lycka till!
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0