Unni klippte mig!



Hej!
Ursäkta för dålig uppdatering, men har svårt att skriva på bloggen, p.g.a att pappas andra dator som jag nästan bara har tillgång till är helt cp. Men ikväll fick jag låna den vettiga.

Idag åkte jag till Brokind, där min underbara vän Unni bor. Vi bestämde i slutet av veckan att hon skulle klippa mig. För att jag har inte klippt mig sen jag var hennes modell i skolan. Och jag kan inte göra något med håret, p.g.a att det är för långt. Men nu har jag äntligen blivit klippt och det blev lite kortare än vad jag hade innan. Det känns lite konstigt nu i början men jag är nöjd. Skönt att ha fått bort det slitna. Nu har jag håret precis på tutten, innan hade jag håret under tutten om man kan förklara det så.

Dagen har iaf varit jättemysig. Satt utanför hennes hus och bara prata. Det var ganska skönt att sitta ute. Vi prata så mycket att vi fastna där, satt kanske där i en och en halv timme. Jag måste verkligen umgås mer med Unni. Galet länge sen vi träffades så här sist. Vi bestämde också att vi skulle hitta på något nästa helg. Låter toppen, älskar dig Unni!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0