Första skoldag efter lovet!



Hej!
ojojoj va jag skriver dåligt på bloggen. Idag var det back to work. Efter att ha haft ett påsklov så var det dags att komma tillbaka till skolan. Kändes ändå helt okej måste jag säga. Det enda som kändes skumt var att jag trodde att jag hade försovit mig eller ställt fel alarmtid. För det var så ljust ute klockan halv sex. Men klockan var halv sex, inget annat.

Sedan kom jag till skolan och vi började med idrott. Jag hade en tanke om att vi skulle vara ute. Men sen tänklte jag, nej då borde han ha sagt något innan lovet. Men jag hade så jävla rätt innan. Vi skulle vara ute. Vi skulle springa vid stångån. Och jag hade mina sandaler, inget annat. Så jag fick springa i dom. Eller jag gick i dom, inte fan springer jag i dom. Efter idrotten hade vi natur, då vi skulle skriva prov. Jag såg igår i min kalender i mobilen att vi hade naturprov tills idag. Satt och skrev ner allt och plugga sedan på bussen imorse som fan. Men innan provet, försvann hälften av det jag hade pluggat på och jag svarade inte på alla frågor. Så har ingen aning om hur resultatet blir. Hoppas på godkänt iaf. Sen hade vi matte och svenska. Lika tråkigt som vanligt. Fick tillbaka mitt matteprov, klara det inte som vanligt. Men sen fick vi ett papper där det står hur vi ligger till och så. Jag har typ bara omprov och så hade jag ett g+, vart nu det kom ifrån. Hur kan man få ett g+ och resten ig? hänger inte med.

Imorgon efter skolan börjar jag på sommarskola, som kommer hålla på från vecka 17-23 tror jag det var. Och jag ska hålla på med matten. Måste få godkänt i det. Vill inte hålla på med det i 2an sen. Never ever in my life!

Efter att ha åkt en bussresa hem med underbara Aliz och pratat massa roligt skit med henne kom jag äntligen hem från skolan och var trött och jobbig, men sedan fick jag ett sms av Natalia, precis när jag sitter och kollar på henne på FB, scary! Hon frågar om jag vill hänga med ut och springa. Och då tänkte jag att det kan vara ganska nyttigt efter att ha ätit chokladflarn. Så jag tog på mig shorts och t-shirt och drog och mötte henne. Vi tog en lång runda nere på kisabyn. Var ute och sprang, jogga, gick i 45 min. Fan va vi kämpa upp för alla branta backar. Var helt död när man nådde toppen av backen. När man kom hem var det bara att hoppa in i duschen och sedan fixa ett stort glas vatten med massa is i, underbart! Kanske brände lite fett...hoppas jag iaf. Efter detta har jag inte gjort så mycket. Har mest lyssnat på musik och kollat FB lite mer. Började må lite illa för en stund sen, hoppas det blir bättre imorgon. Annars får jag gå till skolan med illamående ändå. Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: MM

din röv eller? :O HAHAHA..



vare inte den bilden ja tog på dey? :D

2011-05-26 @ 13:43:17
Postat av: Jessica Owrak

klart det är min röv, safti och mysig :)

jo du tog den, förra veckan va? ;D hahahahahha

2011-05-26 @ 13:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0