Bilar 2 i 3D med bror!









Hej!
Idag åkte jag och min lillebror in till Lkpg för att kolla på bio, Bilar 2 i 3D. Tänkte göra min bror lite glad och bjuda honom på bio, för jag vet att han gillar Blixten McQueen. Och han blev galet glad när jag berättade att vi skulle kolla på Bilar 2, större smile har jag aldrig sätt. Kände att jag gjorde något fint till mig bror, själv ville jag ju ochså se den. Och jag måste säga att den är mycket, mycket bättre än ettan. Den funkar till alla, så jag rekomenderar att ni kollar på den, iaf en gång, haha. Jag kan ju säga det att jag hörde några vuxna som skratta på bion med. Vi var inte speciellt ensamna i salongen, det var nästan fullt. Men är det premiär och många barn tycker om Bilar så är det solklart att det är många som vill se den så fort den kommer ut.

På väg till Lkpg så hade lillebror lite tråkigt på bussen så han satt och gjorde lite grimarser som jag gärna ville ta kort på. Och när vi skulle åka hem till mamma så blev han väldigt trött, jobbigt att kolla på bio. Han hade visserligen ont i magen innan vi kom till Lkpg. Jag försökte få hans mage att sluta göra ont med att han skulle pröva äta lite pommes från donken, och han åt. Men det var inte jättemycket. Men som tur var så hade jag vatten och en panodil som han kunde ta. När vi serdan gick till bion så mådde han bättre som tur var, för annars hade det inte varit roligt att sitta där och veta att han mår dåligt. Men allt gick bra och det blev en lyckad dag med lillebror Sebastian.
Så här var min dag med lillebror i Lkpg, trevligt. Älskar min bror <3
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0