Grillkväll med släkt









Hej!
Det är lördag och idag eller det var rättare sagt på kvällen min morbror med familj kom hit och grillade med oss. Vi började med att sätta oss på altan och prata lite pch senare bjöd mamma och Bengan på en sen välkomsdrink, barn och ungdomar tick alkoholfri, fast inte jag. jag fick en mycket god drink, som dom vuxna drack. Jag kommer sno receptet, hahah!
Sedan började vi känna oss hungriga så vi började grilla och tjena va hungrig jag var, jag åt för fort så jag kunde inte ta mer efteråt. Vilket var synd, för maten var så j*vla god! Efter maten så gick jag och mina två kill-kusiner Alexander och Lucas in till min stuga och bara satt där en stund, sedan ville dom kolla på en film och så fick det bli. Tyvärr hann dom inte se hela filmen, visserligen var klockan ganska mycket när vi började kolla på filmen, och deras lillasyster började bli trött så hon ville hem, vilket gjorde att vi inte kunde se klart på filmen, på grund av att hon ville hem. Så det var som hände.

Men jag hade det trevligt med Alex och Lucas. Spelade in en liten film på dom, snacka om dålig humor, vilket jag själv har med, hahhha! Detta får avsluta inlägget!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0