Ikano med Angelica, Alicia och Tindra!







Hej!
Idag skulle jag ha varit barnvakt en stund åt min systers döttrar, men det blev inte så, eller jag behövde inte. Men jag och Angelica bestämde att vi skulle gå på stan iaf och kanske hitta något. När vi träffades på rese så kom vi fram till att vi tog 10an till Tornby och kollar i affärerna på Ikano ist för Gränden. Säkrast för barnen också, så inte Alicia springer ut på vägen och grejer.

Igår när jag och Angelica bestämde att vi skulle gå på stan så tänkte jag att jag skulle eller behöver svart nagellack, och det var det enda jag behövde, så jag skulle inte köpa något mer än det. Men så blev det inte riktigt. Det blev lite mer än bara ett nagellack.
Det blev ett linne, en tröja, två par trosor och ett par leggings från BikBok, randig tröja, röd/rosa skjorta och en rollgrej (ta bort ludd från kläder) från GinaTricot, svart nagellack, ögonskuggepanna, deo och 7 par strumpor på H&M, skor på DinSko, gul skjorta från Cubus och nudlar, chips och glass på Willys. Det blev mitt köp idag. Där rök min tusenlapp som jag fick av pappa, det gick fort. Det är farligt att gå in i affärer, hehe...
Nu har jag ganska mycket nya kläder som jag kan använda. Behöver jag inte använda mina gamla kläder på ett tag, fint!

Efter shoppingen åkte vi hem till Angelica och tänkte äta, men jag hann inte, för mamma kom precis och hämta mig då. Alicia blev inte speciellt glad när jag skulle gå. hon ville så gärna att jag skulle vara kvar och leka med henne. Hon skulle bjuda mig på mat som hon hade lagat i sitt nya kök hon fick när hon fyllde år. Sötnosen då. Bara för att jag skulle gå så fick jag inte någon kram, tråkigt. Men så såg min dag ut.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0