Rix FM festivalen?



Hej!
Ikväll är det Rix FM festivalen i Lkpg, först ville jag dit med mamma. Men sen så ville ju vädret aldrig ge sig, så vi tänkte att vi stannar hemma ist. Sedan skriver jag på fb att jag hade mina funderingar om att gå på festivalen men pallar inte på grund av vädret. Men så kommenterar några av mina kompisar och säger att jag ska komma. Och när min vän Julia skriver att jag kan komma och träffa henne så vill jag jättegärna åka in och träffa henne.

Så vi bestämde att jag skulle åka in och vara där med henne och hennes två kompisar.Men sen innan jag tänkte åka så får jag ett sms av Julia där hon berättar att dom ska vara med ettorna och kolla på deras nollning ikväll, innan dom går till Rix FM. Visst tänkte jag, men sen när jag tänkte efter så kan ju nollningen hålla på hela kvällen och om dom ska kolla på den tills det är slut så lär jag ju aldrig kunna åka in till rese och träffa henne. Men får se hur det blir. Har fortfarande inte fått något sms av henne. Hoppas bara att hon tänker smsa snart, för jag vill gärna åka in snart, annars känner jag att jag lika gärna kan sitta här hemma och kolla på en film eller nåt. Men jag vill verkligen träffa Julia, har inte träffat henne sen hon bytte skola. Vilket var ett år sen nu.

Men men....det skulle vara kul om jag kunde komma ut och göra något med mina vänner, är så sällan med någon. Och nu har jag ju chansen. Synd att jag inte kollade upp det här med Rix FM tidigare, så man hade lite planerat. Men vafan...är inte så bra på att planera och tänka framåt. Klockan är 19.00 snart och ska jag åka in och gå dit själv eller ska jag vänta? för jag vet inte vilka mer som är där. Det har ju liksom redan börjat. Men jag vet inte. Jag tror säkert att jag känner många där, men jag kommer ju inte precis dit ensam. Lär ju inte hitta någon där, det är säkert massa folk där. Jag vill ju gärna komma dit med någon vän, blir ju lite roligare då. Håller tummarna för att Julia ska smsa snart. Ha en bra regnig fredagkväll och trevlig helg!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0