Skolan-MK

Hej!
Sitter i Stora Redaktionen och har Mediekommunikation. Håller på att göra affischer om olika designer som inte kommer förändras, tror vi. Ni fick en bra nyhet när vi kom till lektionen, läraren sa att vi skulle sluta 25 min tidigare, men just nu är det 55 min kvar, så jag får väl komma på någon mer design att göra i InDesign. Men frågan är vad, för det är inte jätte lätt att komma på något som inte kommer förändras.

Imorse hade vi idrott och då fick jag veta vad jag har i idrott, jag har VG. Riktigt nöjd! Fick fick ha lite styrketräning typ. Vilket va svettigt men nödvändigt för mig. Dags att röra på sig nu. Efter idrotten hade vi metortid, fick veta invalen, fyfan...på fredag har jag Bild och form på Folkungaskolan, aldrig varit där. Kommer gå vilse. Efter det hade vi samhällskunskap och började jobba lite. Fixade matkort med, fick en kalender, äntligen. Nu har jag Mediekommunikation som jag nämde i början. Och detta är min sista lektion btw, sen är det bussen hem till Kisa, yeah! PEACE!
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0