Träffa de nya SA, inriktning Media ettorna




Hej!
Imorse började jag tidigt för första gången sen jag börja skolan. Dagen börjar med att jag har samhällskunskap med en ny lärare, som jag aldrig träffat förut. Hon heter ochså Åsa, som min medie kommunikations lärare heter. Och den här Åsa som jag har i samhällskunskap hon verkar bra, väldigt pratglad. Lätt att jobba med. Det finns något jag inte gillar med denna kurs....det är precis som min kurs i 9an, SO! Jag tycker inte om SO. Och nu ska jag ha det igen...why?!

Sedan, efter att ha haft sam, skulle vi ga våran första fotografisk bild lektion, längtat. Vi fick börja lektionen med att träffa de nya ettorna som har inriktning media. Dom var lite fler än oss. Och dom hade mer killar, fusk! Vi skulle tydligen börja med att fotografera dom för att sedan ge vidare deras bilder till 3orna, som skulle intervjua dom. Efter att vi hade hjälpt dom med de så berättade Bella hur vi skulle jobba i år med i den här kursen. Vilket jag inte riktigt kommer ihåg vad hon sa, men bra och konstigt lät det iaf, hahaha! Sen innan vi sluta tyckte hon att vi kunde fixa de nya matkorts-foto, så det gjorde vi. Och när jag och tjejerna gick till gallerian för att fixa matkorten, så säger han som sitter där att vi fixar matkorten nästa vecka. Så på måndag kan vi fixa matkorten, fine!

Ja, så här har min tredje dag i skolan sett ut, inget speciellt egentligen..men så var den. Åkte hem till mamma idag btw. Åkte på lillebrors fotbollsträning och tittade på den, innan jag skulle till hans träning skulle jag vänta på Natha på station i Linghem, för att sedan gå till den fotbollsplan som han tränade på. Vi fick gå en bit, men det var skönt att ta en prommenad. Så här var min dag, peace!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0