Gott Nytt År, Ses Nästa År!



Hej!
Idag är det nyårsafton och jag önskar er alla ett Gott Nytt År!
Hoppas att ni alla får en toppen kväll för det kommer nog jag ha. Snart ska mamma och jag hämta Josefine i Linghem, för att hon snart kommer åka tåg hit. Sen åker vi hem och äter lite mat så vi inte är allt för hungriga sen ikväll när vi ska äta med resten av folket. När vi har ätit så ska vi nog göra iordning oss och ta oss en drink innan vi bär av till lokalen som vi har hyrt. Det kommer bli super!

Blider på kvällen kommer in inom kort. Klockan 00.00 blir det 2012, nice! :D
Hoppas på att bra år, och jag har bestämt mig för att ha nyårslöften i år med, men det förra gick inge vidare, sluta äta godis funkar ju aldrig.
Men årets nyårslöften blir: Äta mindre godis, röra på mig varje dag, gå ner i VIKT! Har gått upp skit mycket tycker ja, inte okej.
Men det är de som gäller. Ha en fantastisk sista kväll på året, ses nästa år allesammans, peace!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0