Jobbig dag...

Hej!
Jag hade en helvetes tråkig dag igår. Missade buss, tog tåget till Linghem, hoppade av där, det kom ingen buss, tvungen att åka in till rese igen, ta 10an och åka in till Ikano och gå med mamma på Ikea med sitt jobb, åka till Ö&B och köpa bestick, tallrikar, glas och servetter till nyår. Sen åka hem till mamma, dit jag skulle från första början men allt bara bajsa sig, fyfan vilken jobbig dag! Kallt va det också.....kom hem vid fyra ist för ett. Snacka om skitdag.

Östgötatrafiken har ju bytt tider med, inte för att det är så stor skillnad, en del tider är bara ändrade med en eller två minuter, andra är ändrade med fem minuter.

Idag blir jag ensam hemma, från klockan tre till halv sju. Vad ska man göra, göra läxor kanske? Och kanske äta något litet, ja så får det bli. Jag ska inte missa bussen idag, lovar!
kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0