Snart jul <3

Hej!

Idag är det fredagen den 9 december. Om två veckor och en dag så är det julafton....sweet!
Imorgon åker man in till Lkpg igen för att åka hem till Cornelius och äta en god middag och fira hennes 18-årsdag, fast hon fyllde i onsdags. She is a big girl now! ;D

Sitter och har Grafisk kommunikation till halv tolv ungefär sen har vi lunch till tjugo i två för då börjar invalet, frisör. Och idag ska vi ha schampoonering och så kanske man hinner med att tona håret eller göra en inpackning. Jag funderar att tona håret. Men jag vet inte riktigt vem som ska få göra det på mig.

Snart är denna termin slut, shit va fort en termin går. Snart går man i trean ist. Skulle vara skönt att bli klar med utbildningen och få ett bra jobb. Just nu känner jag för att ha ett jobb, vill inte vara i skolan i detta nuet.

Efter gymnasiet så hoppas jag att jag får ett bra jobb. Men 20% i min hjärna säger att jag inte kommer få ett jobb inom foto. Med tanke på hur dåligt med jobb det finns. Men jag vill liksom inte plugga vidare. Jag vill liksom börja mitt liv efter gymnasiet. Hoppas jag får in foten någonstans!

Alla julklappar är köpta, jag känner mig som jultomten! <3

Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0