Fredagmorgon med Josefine min fina vän! <3

Hej!
Det är fredag morgon och jag ville dela min och Josefines glada humör till er andra! Vi har haft jättekul med kameran på skolans mac-datorer. Som man kanske kan se, hehe..

Vi gjorde en film med, men den tror jag att jag sparar till en annan gång, har jag något att kolla på när jag är ledsen.

Men iaf, idag har jag inval och då ska vi shamporera håret och tona eller göra hårinpackning. Jag ska tona mitt hår, ser fram emot det. Dock så slutar jag halv sex, har dubbelpass. Men hoppas att det blir kul. Får ju kanske jobba med någon annan med. För Nathalie är inte här.

Åker hem till Kisa idag, för imorgon ska jag åka in till Lkpg med Nico, ska fira min bästavän Natalias 17-årsdag på Ming med mycket annat folk, det kan bli trevligt :)

Snart julafton och sen nyår, LÄNGTAR TILL NYÅR! PARTY :D
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0