Bio med syster



Hej!
Idag skulle jag ha träffat min vän Nina Didriksson, men tre timmar innan vi ska ses får jag ett sms om att hon inte kan idag. Varför händer sånt här alltid mig? Så fort jag bestämmer något med någon så händer det alltid sånt här, att den personen inte kan. Det kommer alltid något imellan. Jag blir så arg när det blir så. Det känns lite jobbigt med, eftersom vi inte har träffats på 3 år ungefär. Jag såg fram emot att få träffa henne idag. Vi som skulle se på bio (sad face).

Men jag fick smsa min syster som är 24 år och fråga om hon ville gå på bio med mig idag, hon ville jättegärna gå på bio med mig och se på "Trassel". Den är ju i 3D med, om hon vill se den i 3D. Det blir ju lite dyrare. Men det är ju lite coolare i 3D, hihii.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0