Hjälper syster med fönster


Sitter över disken och tvättar fönster


Cilit BANG och smutset är väck!
bjuder på flum minen jag gör med, hihi


visst blir det fint?



Hej!
Idag efter skolan kom mamma och hämta mig och Natha. Sen åkte vi hem till syster Angelica och skulle hjälpa henne med att putsa fönster, eftersom hon har lite svårt för det när hon är gravid. Så vi åkte dit för att vara vänliga och hjälpa mamma Angelica, hahah! Det tog ett tag innan vi åkte färifrån, det är så lätt att man fastnar kvar hemma hos dom. Men tillslut blev klockan halv sex ungefär och vi kände att vi var tvungna att åka hem.

När jag kom hem så var det så himla kallt så jag tog på mig min One Piece och gosa ner mig i den. Funderade på att ha den på mig imorgon till skolan, men jag ångarade mig. Alla kommer ju kolla på mig och jag har inte lust med det, haha! Det räcker med att folk redan tittar på mig, men är man snygg så är man....not! Började också kolla lite på engelska glosorna och läste några rader i boken, men jag orkade inte läsa en engelsk text, så jag stängde boken och lyssna på vad Natha och mamma prata om.
Kiss and hugs / J.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0