IG-varning!!!



Hej!
Idag fortsatte vi att göra klart väggtidingen och jag tycker att vi har kommit väldigt långt i min grupp. Ibörjan gick det jättesegt. Men idag har det gått grymt bra. Förhoppningsvis blir vi klara på onsdag, om personen har med sig sina artiklar med!

Jag fick en tung sten i hjärtat idag innan jag sluta skolan. Läraren tog ut mig från lektionen för att prata lite. Och hon ville berätta att det inte går så bra för mig på engelskan och det håller jag fullständigt med om. Och hon sa också att jag inte har klarat några av proven vi har haft. Jag har helt enkelt IG i alla prov inom engelska, det är illa! Okej, jag är inte bra på det är jag medveten om, men det var verkligen inte kul att få ett papper om att man är så dålig. Jag var den första personen som fick gå ut och fick de hemska pappret. Visst det var fler som fick gå ut, men jag tror det har gått bättre för dom än för mig. Ellinor fick gå ut, men hon låg typ bara efter med något prov. Hon hade ju iaf klarat sig ganska bra. Hon sa ju själv att jag var sämre än henne och det är ju SANT! Även om hon inte menade något illa. Det fatta jag, men det var lite jobbigt att få ett papper där det står att jag har ig-varning.

Plus att killarna, en speciell kille, frågar vad vi får göra när vi pratade med Eva. Och då sa jag att vi bra pratar lite. Sen kollar han på oss och säger: Är det dom som har fått ig-varning som går ut? och så log han, och typ titta på mig kändes det som. Kul, jävligt kul. Jotack jag vet att jag inte är så bra på engelska, men man behöver inte le på det sätt han gjorde. Bara för att han har bra betyg. Dumma hockeykille!

Btw, glad alla hjärtans dag på er!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0