Maria Montasami







Hej!
Det känns som att det var jättelänge sen jag skrev något på bloggen, har inte haft tillgång till en dator de två senaste dagarna. Men måste ju berätta det att jag var i Linköping i lördags och skulle lämna min lillebror på ett kalas på Busfabriken tillsammans med min syster och hennes pojkvän Johannes. Efter att vi hade lämnat lillebror åkte vi tre till Ikano för att kolla lite i affärerna och sen hade jag fått veta att Maria Montasami skulle komma till Ikano mellan 12-16, men hon blev försenad och skulle inte komma förän kvart över ett. Och klockan ett skulle vi hämta lillebror igen. Så jag stannade kvar där och vänta på Maria. Det är inte alltid man får träffa en Hollywood fru från Västerås.

Jag stod nästan längst fram, bakom några fjortisar, visst det stod såklart annat folk där med. Men jag stod ju nästan längst fram. Och såklart så ska ju två-tre st till fjortisar tränga sig fram till sina andra idiot-kompisar. Fan va arg jag blir på de där jävlarna. Det var inte bara jag som blev irriterad, utan en vuxen kvinna med som stod brevid mig. Till slut stod jag typ tre rader bakom alla, så jag fick inga bra bilder och min mobil har inte världens bästa kamera, så det är därför bilderna är suddiga, men man ser ju vem det är, hihihi...och så ser man ju toffsarna som hon pratar om i reklamerna. Det var kul att få se henne live iaf.

Ja, det var väl det jag gjorde i helgen, idag har jag inte gjort så mycket. Suttit hemma och läst lite i svenska boken och läst lite till naturprovet. Och imorgon är det skola igen, omg!
PS, jag har namnsdag idag med, spännande! Jag kallas Owe och det är Ove med enkel v som har namnsdag, fräänt!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0