Oönskat väder



Hej!
Klockan är 12.21 och jag har estet nu. Ska göra tablettaskar, fun! Efter den här lektionen har jag bara engelska kvar. Vilket jag egentligen inte vill ha. Inget jag tykcer speciellt mycket om, men kan tyvärr inte välja bort den. Det ingår i paketet you know, hehe... btw, det är en kass bild på mig, men jag får bjuda på den. Det är fredag imorgon, så himla skönt! blir att ta det lugnt när jag kommer hem, sweet! längtar tills jag får sitta i bussen hem till Kisa och äta god mat. Och så blir det nog att kolla lite på Naturkunskaps provet som är till på tisdag nästa vecka och kanske läsa lite i boken. Nu ska jag göra min tablettask, så nu avslutar jag mitt inlägg med att säga: Ha en fortsatt trevlig SNÖIG torsdag!
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0