Skakar som ett fruset bär



Hej!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i bloggen idag. Har inget speciellt att ta upp.
Jag kan ju berätta lite om min dag.

Hade idrott på morgonen, vi var bara 5 st närvarande, fy på er som inte var där. Vi skulle egentligen ha bowlat idag på idrotten, men nehe då, självklart inte. Det ska vi göra om två veckor, ist ska vi fem som var med på idrotten få köra kickboxning, jag skulle först "boxas" mot/med Anna, men hon kunde inte, för hon mådde inte bra, så hon var inte med på lektionen. Så då fick jag vara med Hasse, idrottsläraren, jättekul. Eller det var faktiskt bra, då kunde jag ta i så mycket jag orkade. Kände att jag behövde jobba hårt med tanske på att jag inte tränar eller nåt på fritiden. Jag skaka som en 85-åring efter idrotten och jag kan säga att jag skakar FORTFARANDE! jag sitter och skakar sönder med vänster handen.

På lektionerna idag kunde jag knappt skriva, knappt hålla min matbricka eller knappt smsa, KAN INTE HÅLLA ETT GLAS ENS, höll på att hälla ut allt, inte okej, hahaha! Hoppas det är borta imorgon.

Imorgon på morgonen kommer några från åk 9 som ska kolla vad man gör på Media, även om Media på ALG, Anders Ljungstedts Gymnasium, kommer försvinna nästa år, men som kommer finnas som inrikting på SP, Samhällsprogrammet, tror jag. Lite pinsamt om dem ska kolla vad jag gör på lektionen som vi har i två timmar. Jag gör typ ingenting, eller jo det gör jag men nu vet jag inte hur jag ska skriva på artikeln. Men det ska nog gå bra, bara det inte är några fjortisar. För det pallar jag inte, inte på morgonen kvart över åtta. Absolut inte!

Jag hade visst mycket att skriva om ändå, hahaha!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0