Söndag eftermiddag

3D glasögonen!



Trassel biljetten!

Hej!
Igår var det lördag och då var jag och min syster Angelica och kollade på filmen "Trassel 3D" på bio. Den var jätterolig, den är värd att kolla på kan jag lova. Den passar alla. Det satt en kille framför oss som sa"Ha", "Shit" och mycket mer hela filmen och han va vuxen. Hallå, du sitter inte hemma och kollar. Va tyst och kolla på filmen bara! HAHHAHAA!

När man kollar på på i 3D, så är det inte alltid det är så mycket 3D effekter, men jag tyckte det var ganska mycket i filmen. Tur att man inte blev besviken. Vill liksom inte slänga ut 125 kr på en bio om det inte är så mycket effekter. Men det var ascoolt! Det såg ut som att en fjäril kom flygandes bakom oss och att man själv var under vattnet, för man såg bubblor och massa. Man satt själv och höll andan när dem var under vattnet, hahaha!

Idag blir det nog bara att ta det lugnt, kolla vad man ska ha på sig imorgon till skolan och kanske städa lite här i stugan. Lite stökigt. Ja, det blir att städa här och lyssna på persisk radio, underbart! Ska nog måla mina naglar med, dem är lite nakna, hahah (happy face).

PS: Sitter och lyssnar på persisk radio och nu får jag höra att låten Eminem ft. Rihanna- Love the way you lie är med på radion, fail! HAHAHA
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0