Studiedag



Hej!
Igår var det måndag och då efter skolan åkte jag och min syster Natha till våran storasyster Angelica, för att sova över hos henne och umgås lite. Vilket alltid är väldigt trevligt! Syster Angelica hjälper Natha att registrera sig på något på internet. Och sedan vill dem att man svarar på "några" frågor öfr att....aaa, skitsamma. Vadå några frågor? det var tusen frågor om allt möjligt, både samhället och privat. HAHA! Och vi satt och svara på de där jävla frågorna till halv två, två på natten och vi blev inte klara, hihi!

Dagen efter, då jag och Natha hade studiedag skulle Natha till Körskolan för att övningköra klockan nio på morgonen, orka köra så tidigt. Men iaf, innan Angelica skulle skjussa Natha till bussen kräks Alica två gånger! Och då väcker dem mig för att hålla ett öga på henne medan Angelica skjussar iväg Natha. Mysigt om hon spyr när jag är med henne, på morgonen klockan åtta. När klockan var över nio skulle Natha ha börjat övningköra, men körskoleläraren hade glömt bort henne så hon fick en ny tid, som var kvart i fyra. Hallå? hon går upp vid halv åtta för att köra vid nio och så får hon inte köra?! snacka om onödigt. Natha kom tillbaka hem och då kollade vi på en film, Love and other drugs, asbra film. Kanske lite mycket sexsecner, men annars superbra!

Sen åkte vi in till stan för att Angelica skulle till BM, efter det kollade vi lite i affärer. Skulle hitta en väska till Natha. Vi kunde itne kolla så länge med henne, eftersom hon skulle övningköra vid kvart i fyra. Men medan hon stack dit, så passade jag, Angelica och Alicia på att kolla vidare i affärerna. Vilket är ganska farligt. Såklart så hittar jag kläder, smycken, skor, väska m.m. Men jag åkte inte hem tomlös. Absolut inte! HAHA. Jag köpte ett halsband, solglasögon, Collage tröja och "hårband". Bra köp tycker jag. Efter att vi kände att vi var färdiga me allt shoppande, så lämna Angelica oss på rese för att vi skulle hinna med bussen som gick tio i sex, men....en fruktansvär, äcklig spännande grej hände: Alicia spydde en tredje gång och det bara forsade ut, som en flod. Och jag, känslig som jag är, höll ju själv på att spy, två gånger. Nae fyfan va vidrigt. Och vi var ju såklart tvungna att hjälpa henne med Alicia. Så det drog ju på tiden, men vi hann till tio i bussen.....trodde vi ja. Den gick ju för fan vid tjugo i, inte tio i. Så vi sprang till Norrköpingståget, men det missa vi med. Så det blev att sitta och vänta i en timme på bussen. Men fan va skönt det var att komma hem sen. Nu ska jag avsluta med att säga att flickan på bilden är min systerdotter Alicia och jag älskar henne. Även om hon är ganska äcklig när hon spyr (happy face) HAHAHAH!
Btw, tack för allt syster Angelica, du är BÄST! <3
Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Astrid

vadå, sex är ju nice, klaga inte på att det ä r för mkt sexscener??:O hahah ää skojja, ;)

2011-02-09 @ 09:52:37
URL: http://RockAsta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0