Tecknat på morgonen?

Hej!
Jag sitter nu i skolan, vid en dator och har Mediekunskap. Det är lika tråkigt varje gång. Men jag känner mig färdig iaf, ska göra en presentation på torsdag om det här med SVT1 Tablå. Men det ska nog gå bra.

Imorse när jag åkte med bussen till skolan, kollar jag nästan alltid in i husen som jag åker förbi. Vad får jag se när jag kollar in i husen? Jo en tv som visar barnkanalen i precis alla hus. Det märks att barnen är vakna iaf, hahahha! eftersom det är tecknat. Eller är det dem vuxna som kollar innan dem åker till jobbet? (happy face)

Nu är Åsas lektion slut och efter det har jag bara Mediekommunikation, Lunch, Medieproduktion och Engelska. Jag vill bara få alla lektioner överstökade, vill hem till min syster och träffa min systerdotter Alicia, love her!
Dagens låt: Enrique Iglesias - Tonight
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0