Naturlabb

snygg eller? ^^

Astrid, jag och Sofia på labben



Hej!
Nu är veckan slut och det är helg, så himla underbart! Min dag har varit helt okej faktiskt. Hade Naturlabb imorse, aa ni ser ju på bilderna hur jag såg ut. Snygg som fan, haha! Efter labben hade vi Trygg i två timmar, sedan lunch och till SIST Trygg igen i en timme till. Eller det blev ju en trekvart, för han kom en kvart försent till lektionen, han som klagar om att vi kommer försent. Inte okej Anders!

Slutade kvart i två idag, så min pappa hämtade mig i skolan och vi åkte och åt på ett kurdiskt matställe. Där vi nästan alltid äter, mums. Fast jag åt ingenting, var inte speciellt hungrig. Men jag kunde inte stå emot den goda soppan som är gratis, fyfan va god! Efter det åkte vi till restaurangaffären och köpte lite varor till restaurangen och sen åkte vi hem. Jag ville hem från första början, skulle ha åkt buss hem ist. Hade varit hemma tidigare då. Men alltid trevligt att ta en runda i Lkpg.

Blir att åka in till Lkpgg imorgon med, lillebror Sebastian ska på kalas på Busfabriken, hans vän Edvin har fyllt år, grattis till honom! Så det blir att åka in tidigt. Medan han är på kalas ska jag, Natha och Johannes åka och kolla i lite affärer eller något. Känns onödigt att åka en timme till Lkpg och sen tillbaka till Kisa, åka tillbaka till Lkpg och hämta bror igen och åka till Kisa igen. En trekvart/timme fram och tillbaka. Bensin kostar mycket pengar! Men ska nu sova ett par timmar och ladda batteriet till imorgon.
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0