Sportlov!



Hej!
det är lördag och nu känner jag att mitt sportlov har börjat, underbart! Äntligen kan jag få sova så länge jag vill VARJE dag. Jag har ingenting planerat denna vecka, så det blir nog att ta det lugnt. Är det någon som vill hitta på något med mig så gärna för mig. Annars kommer jag nog bara sitta hemma. För jag gör ju inte så mycket om dagarna. Men jag vill gärna göra något roligt på sportlovet. Annars känns det meningslöst att JAG har lov!

Idag blir det att åka till Kisa, till lilla pappsen. Saknat honom. Sen får vi se hur dagarna blir, men får ta dagna så som dom kommer, har ju ändå inget planerat! (sad face) Men en regel ska jag ha......jag ska inte sitta inne varje dag, jag ska gå ut och ta en prommenad eller nåt. Ut ska jag iaf, det kvittar hur vädret är. Jag tar nog med mig min kamera och tar lite natur bilder, fan vilken bra idé! Nästa gång jag skriver på bloggen sitter jag i den lilla byn som kallas Kisa.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0