Överrens?





Hej!
Idag vaknade jag redan klockan kvart över nio, hallå?? jag har sportlov, sov för i helvete! Men jag kom sedan på varför jag vakna vid nio, jag vaknade av att solen värmde mig för mycket så det blev skitvarmt. Kunde liksom inte slappna av. Jag gillar inte när solen lyser på min kropp på morgonen och får mig att vakna, ligger nästan helt svettig på grund att sol fan! Visst, jag gillar solen a lot, men inte på morgonen, inte okej!

Idag var det en underbar dag med underbart väder, men va jag ute något idag? NEJ! Varför? Jo för att jag är den lataste tjejen vid namn Jessica Owrak som aldrig orkar göra någonting. Det finns kanske ett skäl till att jag inte går ut....jag vill inte gå ut ensam, vill ha någon att gå med. Men det kan ju vara ganska skönt att gå en prommenad ensam med. Får själv bestämma hur snabbt man ska gå, vart man ska gå och när man ska stanna. Ingen kan klaga på mig. Den som är mest jobbig i mitt liv, det är nog JAG! Jag ska skriva ett inlägg om mig själv lite senare, ett inlägg om bara mig, hur jag är liksom. Spännande va? Haha.

Jag har kommit på en sak och det har jag förstått för många år sen. Det finns någonting som jag inte kommer överrens med och det är speciellt datorer och fjärrkontroller. Jag tar sönder datorer och fixar så att det blir virus, går in på något jag inte ska gå in på. Ett tecken på att jag inte kan någonting om datorer. Och så har vi fjärrkontroller, det är något som absolut inte kommer överrens med mig. Jag kommer alltid emot en knapp som bara sitter där BARA för att jag ska kunna trycka på den. Det känns som att den säger: "Tryck på mig, så du kan ställa till med problem", vilket jag också gör. För en timme sen började en film på Tv11 och jag skulle trycka på info-kanppen och kolla när den slutade, vad händer? jo jag kommer åt någon jävla knapp som gör så att ljudet försvinner. Och det är ju inte den riktiga knappen som stänger av ljudet jag har kommit emot, utan en knapp som inte finns. Men efter en kvart eller nåt, som tur var så fixa pappa tillbaka ljudet på tv och vi kunde kolla vidare på filmen. Det var en jäkla tur att pappa fixa tv. Jag höll på att få hyper damp. Jag kunde knappt sitta still. Men får väl avsluta här och säga:
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0