Städat i Restaurangen



Hej!
Min dag började faktiskt ganska bra. Visst, jag har inte gjort så mycket. Har mest bara kollat på tv och läst klart boken från skolan, Hungerspelen. Den var väldigt bra. Bokens slut gjorde mig arg. Den slutade så irriterade att jag ville fortsätta läsa den andra boken. Fast jag kom sen på att jag inte tänker göra det. Jag brukar inte läsa ut böcker, men den här boken var visst bra. Så jag kunde inte sluta läsa.

Sen vid nio blev det att hjälpa pappa att städa restaurangen. Snacka om skitit. Man kunde tro att det var djur som jobbade där. Men...det är de inte. Jag lovar, hahha! Iaf, jag började med att soppa golvet och det gick bra, efter det vänta jag på att gästerna skulle gå någon gång så jag kunde börja städa i matsalen. Där jag iaf skulle torka av borden, gissa vad som händer. Jo jag häller ut vattnet på golvet och blir väldigt irriterad eftersom jag häller ut det två gånger på raken. Efter det tvättar pappa golvet och jag halkar och glider typ en halv meter. Okej nu tog jag i, men det kändes som att jag gjorde det. Jag blev rädd och arg. Så slutade min dag. Från att börja bra till att sluta dåligt.

om några dagar är det en ny månad och det är MIN månad, den månad då jag fyller år. Men det får jag återkomma med när den dagen är inne. Ni får ursäkta att mina inlägg kommer in på bloggen så sent. Men jag har inte tillgång till en dator om dagarna, pappa har datorn nere på restaurangen. Kan bara skriva inläggen på kvällen/natten. Såg nyss på klockan och den är över tolv, hihi. Och nu har jag missat några dagar, men det är också på grund av att jag inte orkar, eftersom klockan blir så mycket innan jag kommer åt datorn. Men nu ska jag sova, hoppas jag komma ut och ta lite naturbilder imorgon, bilder på det kommer som sagt kanske upp, när solen har gått upp. Take care mina få läsare.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0