Ingen Marie längre

Hej!
Det är onsdag morgon, klockan är snart tio och jag sitter här vid datorn och fick förut en uppgift att skriva ett A4, där man skulle skriva som ett blogg inlägg. Vilket jag tyckte var ganska enkelt, eftersom jag själv har en blogg. Så jag tyckte det bara var kul att få en sån här uppgift. Något som jag inte har svårt att komma igång med. Måste bara påpeka att bilderna tog jag nyss, fränt! hahaha! och jag ser något som ser så fel ut i bild 2, man ser bakgrunden i håret, fail!

Idag var det sista gången vi har Marie, där vi skriver artiklar hela tiden, vilket jag tycker är underbart! För jag gillar inte att skriva artiklar. För då måste man gå ut och intervjua folk hela tiden och jag hatar att gå ut och fråga dumma frågor till folk. jag känner mig som en tönt som går runt överallt, som en liten pingvin. Det ska bli skönt att slippa den här kursen i tvåan och trean. Fast nu har vi bara Andres och Åsas kurser kvar. Dem är ju lite sådär med. Fast jag tycker att Maries lektioner är värst. Jag skulle kunna tänka mig att bara ha foto i tre år, fast okej, Det skulle kanske bli jobbigt med samma sak hela tiden. Men då får man tänka att man redan har börjat jobba.
Snart har vi mentortid och efter det är de lunch och jag är skit hungrig, sen har vi matteprov, jag kan ingenting typ och sista lektionen har vi estet, fun! (happy face). Efter skolan är det bara raka vägen hem till lilla Kisa, till min saknade pappa. Fan va jag har saknat honom och den persiska maten, mums!
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0