En seg Torsdag



Hej!
Klockan har nu paserat halv elva på kvälle, och jag har läst dem sista sidorna i svenska boken som ska vara läst till imorgon bitti, och jag är klar - NÖJD! Idag har jag varit sjukt trött, redan från början, när jag vaknade. Kände att jag inte orkade vara i skolan, men jag tog mig igenom dagen ändå. Som vanligt får jag ont i huvudet innan jag slutar, konstigt nog.

Vi hade Naturkunskap idag och jag kom fram till att jag skulle skriva upp hur många gånger våran lärare Per sa ordet "va" på en hel lektion. Enligt mig sa han det 180 gånger. Men det kan vara så att han sa det fler gånger. Jag tror säkert att han sa det mkycket mer. Hade också Estetiskverksamhet idag, då vi fick göra almanackor. Min blir nog skitbra, är nöjd så här långt iaf. Men nu ska jag dra mig till sängen, är riktigt trött. Orkar knappt ha ögonen öppna. Godnatt !
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0