Fredagsmys?

Hej!
Blev det någon fredagsmys ikväll? nja, i så fall en ensam fredagsmys. Jag tror lillebror tröttnade på mig i början, men får väl ta den smällen, heheh! På tal om gröna morötter, så var min skoldag helt okej ändå, men blev skittrött i bussen på vägen hem, somnade med öppen mun (skäms), men det är så det blir när man sover sittande i en buss. Jag hoppas att ingen såg mig.

Vad händer i helgen då? ingenting skulle jag svara, blir nog bara att ta det lilla lugna. Vilket jag inte tycker är en dålig idé. Skulle kunna sova hela helgen känns det som. Sova ut lite, så jag orkar skolan nästa vecka. Just det! Nästa vecka på tisdag ska vi bowla på idotten, jag är inte så jättebra på det, men det ska nog gå bra. Hoppas jag inte skämmer ut mig bara, hahaha! Om jag skulle göra det, så gör jag bara en rolig sak av det, så alla skrattar med mig. Nu ska jag bara sitta och slappna av framför tv och kolla på film eller nåt.
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0