Medieproduktion i 2,5 timmar

Hej!
Jag ska berätta hur mycket jag ogillar denna lektion. Jag hatar dem uppgifter vi får, dem är alltid så konstiga, fattar nästan aldrig. Det tar skit lång tid innan jag kommer igång, för jag har aldrig någon fantasi om vad jag ska skriva.Jag vill inte gå på dem här lektionerna. Just nu håller vi på med företag. Jag ska tydligen komma på ett namn på mitt företag, men det är skitsvårt. Kan inte komma på ett skit - jag har/får PANIK! Vi ska skriva massa saker och jag fattar noll. På denna lektion får vi alltid såna här uppgifter, som han själv inte kan typ. Eller kanske som han själv BARA kan. Skit irriterande! Men nu ska jag försöka ta tag i skiten och försöka bli klar.
Ps: har till och med samma lärare efter den här lektionen, i ytterligare en timme....FY!
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0