Mitt första inlägg

                                 

Hejsan där i datarutan!
Hur ska man skriva här då? jag är inte van vid att sitta och blogga, men det här ska väl gå bra. Hur ska man göra ett bra "första inlägg" ? En blogg är ju precis som en dagbok. Sitta och skriva vad man har på sig, hur sin dag har varit och så vidare. Men jag är inte en sådan människa som sitter och skriver vad jag har på mig, det tycker jag är lite ointresant. Kanske inte hos andra som läser blogg, men jag tycker det är meningslöst.

Men jag får väl börja med att säga att idag är jag ledig från skolan, vi har srudiedag och det är alltid underbart. Men det tråkiga är väl att jag måste sitta och plugga, har engelska och en svenska läxa, läser en bok, inte precis det jag gillar att göra, läsa alltså, men det är tydligen ett måste i gymnasiet. Såklart i grundskolan med. Men snälla, vi kan läsa i den här åldern! Ja det här får väl vara mitt första inlägg då.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0