Onsdag kväll

Hej!
Nu är jag igång igen, skrev bara för ungefär 11 timmar sen, men då satt jag i skolan. Nu sitter jag hemma på golvet och har kollat lite på Facebook och skrivit lite på "engelska intervjuen" som jag verkligen inte vill göra. Hatar att prata engelska inför människor, på grund av att min engelska inte är så bra. Jag får bara mer press på mig när jag vet att jag ska stå framför människor och prata, på ett språk jag knappt kan. Eller visst kan jag prata engelska, men det kan gå lite segt. Men det är väl lika för alla....nästan.

Hade ungefär fem minuter på mig att hinna med bussen från skolan till rese, smart som JAG är, så tar jag utevägen, medan dem andra tog innevägen, vem hann med bussen då? Klart som fan utevägen går snabbare och det beror ju helt på om man går fort eller inte, annars får man skylla sig själv om man missar bussen, hahahaha! Bussresan hem till Kisa var väl hyffsad, min syster ser en person som sitter och sover, plus att människan dreglar sönder. Ingen vacker syn precis. Kunde inte sluta garva. Sen kom man ju äntligen hem och var ganska seg och hungrig. Och nu är klockan snart 22.00 och jag vill bara hoppa ner i sängen och sova, är ganska seg efter skolan.
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0