Why me?



Hej!
Why me? Varför jag? Varför är det just jag som står mellan människor, vanligtvis är det när två personer bråkar så vill någon av dem att jag smsar till den andra och säger en sak, och så ber den andra att jag ska säga något tillbaka. Varför jag? om dem har något att säga till/om varandra, SÄG DET FACE TO FACE! Börjar bli trött på sånt. Sätt inte mig mellan er. Jag gillar inte att komma mellan folk på det sättet. Och tyvärr händer det oftast mig. WHY? Och så finns det människor som frågar mig: kan du skriva det här till den personen, kan du göra det, kan du göra så? SNÄLLA! är jag din mamma? Jag kanske låter elak mot mina vänner och familj , men jag har tröttnat på det här nu. Visst är det kul att dem ber om MIN hjälp, men det är bara det de vill....ha min hjälp. Inget annat! Kommer två personer om inte fler i en diskussion, så är det alltid mig dem ska fråga, är det inte så, vems sida står du på? Alltså, snälla underbara vänner eller vilka det nu är. Varför måste jag komma med en åsikt om allt? Lös diskussionen själva, blanda inte in mig, okej? Nej, nu loggar jag ut, palla allt skrivande!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: .

tycker det där är väldit lågt. Lär dig att säga nej.

2011-02-08 @ 09:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0