I don't want it anymore



Hej!
Jag berättade för killen jag gillar att jag gillar honom. Och han hade sagt att han gillade mig mer än vän. Och jag trodde han inte var seriös, men han sa hela tiden att han var det. Så jag trodde tillslut på honom. Sedan två dagar efter att jag berättade det för honom, alltså idag, fär jag sms av honom där han frågade om han hade skrivit att han gillade mig. Och det hade han. Men så fick jag veta att han inte gillade mig mer än vän. Han var full när han skrev att han gillade mig. Han ljög/drev. Jag är SUR....Man gör inte så här mot mig, jag blir inte spreciellt glad när någon gör så mot mig. Jag har varit med om det förut och jag kan ju inte säga att jag gillar det.

Var det bra eller dåligt att jag berättade för honom att jag gillar honom? samtidigt ångrar jag mig men ändå va det bra. För det är han som är the bad boy. Det är han som är elak och kommer ångra sig någon gång, hoppas ja. Det är hans fel att detta hände. Ska man tro på honom när han säger något till mig nu eller DRIVER han igen?

Lika bra att jag släpper det här med honom. Kärlek blir aldrig bra längre. Allt blir bara fel. Verkar inte som att det kommer bli något mellan oss. Vet inte om jag skulle vilja det heller, efter vad som har hänt. Jag godtar inte en ursäkt om att man vr full när man skrev det. Har har så bra kontroll och stavar inte fel på sms, så borde han ha kontroll över vad han skriver. Så han borde ha tänkt efter innan han svarade på mitt sms.

Fattar inte att jag har varit kär i honom i över en månad snart och får höra detta efteråt. Jag som trodde han gillade mig, men visst tyckte jag väl att det hade gått lite fort, men ingenting är omöjligt. Men visst är det omöjligt. Det var ju inte sant iaf. Det här är den VÄRSTA sommaren i mitt liv. Det finns fler sommrar som har varit dåliga. Vad mer ska jag säga, hoppas det går bättre för er med kärleken, peace!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag tyckte det var bra att du berättade för killen att du gillade honom även om ni inte skulle ha känt varandra länge. man måste ta nya chanser i livet eftersom de gamla som va bra förr inte funkar just nu eller i framtiden, varför är han bad boy? för att han festar? ungefär 50% som sägs när en person är alkohol påverkad är sanning, så han kanske gillar dig fast är blyg eller så är han bara elak som har drivit med dig men förstår inte vad det kan vara för kille som gör det! du är yng, det kommer fler killar och allt i livet handlar inte om killar osv, hitta dig själv först och lev lite man ska aldrig leta efter kärleken låt den komma till dig! kram

2011-08-01 @ 11:23:23
Postat av: Jessica Owrak

tack för din kommentar. Kul att någon kommer med en kommentar.



Men han är inte en bad boy bara för att han festar, det får han gärna göra. Men alla kanske inte säger sanningen när dom dricker.



Jag vet inte om du har kommenterat förut, men kan du inte skriva vem du är. Så jag vet vem jag pratar med, kram

2011-08-16 @ 20:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0