I think I like you!

Hej!
Jag behöver tala ut, men jag nämner inget namn och kommer inte göra det heller.
Det finns en kille i mitt liv som jag tycker om och har gjort det en lång tid nu, i ungefär 3 månader. Och jag har tänkt på honom varje dag och drömt om honom nästan varje natt. Betyder det att jag gillar honom då? Jag tror det iaf. Jag vet inte om jag ska berätta det för honom eller om jag ska vänta och se vad som händer. För att jag tror jag vet en sak - han tycker inte om mig på det sättet. Det vet ja, hur jag vet det kan jag inte svara på. Men jag har den känslan iaf. Det finns en person som vet vem jag pratar om, men den personen litar jag på och vet att den personen inte säger något till någon.

Jag vet inte vad jag ska göra, igår var jag nära på att skicka ett sms till den här killen klockan ett på natten och berätta att jag tycker om honom, men för det första var klockan mycket och för det andra kände jag mig töntig som skriver ett sms om mina känslor till honom. Plus att jag nog tänker vänta och hoppas på att det blir något bra av detta ist för att berätta för honom. Berättar jag för tidigt så förstör jag ju allt. Så lika bra att låta bli. Så ligger det till iaf, peace!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du har gillat personen så länge så tycker jag du ska berätta det innan det är försent, om du nu vill ha mer än bara vänskap!

2011-07-13 @ 17:48:17
Postat av: Jessica Owrak

tack för din kommentar, jag ska fundera på det du säger.

2011-07-18 @ 20:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0