Livet känns som luft vissa dagar...

Hej!
Det var nästan en vecka sen jag var inne på bloggen och skrev. Vet inte vad som har hindrat mig. Har väl bara inte orkat skriva och har inte haft något viktigt att skriva om. Men det jag ska skriva lite kort om idag är att min morbror Daniel fyller 31 år idag, han blir äldre och äldre för varje år, men han är fortfarande min favorit morbror.

Har inte gjort så mycket idag, kollat på film, laddat ner musik, laddat min mp4 och målat naglarna gula. Hur tråkigt har man egentligen? hahaha! Just det, jag har handlat idag. Och imorgon ska jag köpa mjällschampoo och balsam för jag blir förbannad på mitt hår. Eftersom jag har så tjockt hår så blir det så varmt i hårbotten och plus att jag har typ eksem i hårbotten så det blir kaos varje sommar, det kliar i hårbotten 24/7. Känner mig smutsig i håret varje dag, vill liskom inte gå ut bland folk när jag känner såhär. Men hoppas det blir bättre snart.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, gå på toa och rengöra ansiktet för att sedan gå och lägga mig. Blev väckt av min lillebror imorse btw, fy va jag hatar honom varje morgon han gör så. Han tar bort kudden, sliter bort täcket och ropar på mig att gå upp. I hate it!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0