Shopping i Nkpg








Hej!
Idag blev det att gå upp ganska tidigt för att vara vaken tills natha kom hem från jobbet. Sedan göra iodrdning sig för att åka in mot Nkpg och shoppa. Fast jag hade inga pengar för att shoppa, så jag hängde bara med dom andra och kollade på kläder och allt. Men när alla hade köpt något så ville natha att jag också skulle köpa något. Så hon va väldigt snäll och köpte kläder till mig. Plus att jag köpte lite själv, hade typ 100kr eller nåt på kortet. Tur att det var rea överallt, så man fick med sig mycket hem, hehehe.

När vi skulle åka hem så visade sig att ett helt säte var fullt med påsar. Snacka om shopping dag, nice!

Det som jag fick/köpte var : jeansjacka från cubus, tröja från cubus, linne från gina tricot, t-shirt från New Yorker, två t-shirtar från gina tricot, ring från gina tricot och armband från h&m. Nöjd!

Sedan på kvällen så fick vi till Simon och kollade på en film, skitbra film, skulle kunna kolla på den igen. Den har inte kommit ut på bio än, soft! Peace
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0