Stranden med mormor!




Hej!
Blev väckt av min mormor imorse, kanske inte något man förväntade sig. Men hon tänkte eftersom det var skapligt fint väder så tänkte hon att vi ville åka ut till Pinnarp. Och så blev det, efter en halvtimme, trekvart. För att hon skulle kolla så att våran kusin Vilhelm ville och kunde hänga med. Men han var på fritis så vi åkte ock hämtade honom och åkte raka vägen till Pinnarp. Innan vi gjorde det kollade både mormor och jag upp i himlen och såg att det hade kommit lite mörka moln. Men vi tänkte att vi gjorde ett försök och vi lyckades ganska bra med det. Det blev finare väder när vi kom fram. Så det var bara att byta till bikini och ta ett dopp, fy va kallt det var i början. Även om det var 22 grader. Sedan gick jag upp och solade. Brände på ordentligt vissa stunder. Skööööönt! Sedan ringde min mobil och jag hörde inte vem det var jag prata med, men det visade sig att det var min kusin, Vilhelms syster, hon ville komma till Pinnarp med, så mormor åkte och hämta henne. När dom hade kommit tillbaka så kom morfar några minuter efter. Blev så glad när morfar kom. Men han kom bara för att han inte hade någon nykel hem, hahaha! Sedan åkte han igen. Och jag fortsatte att sola. Efter en stund när jag öppnade ögonen för att kolla vart dom andra var så märkte jag att mormor var på fri fot. Han var försvunnen. Såg henne inte någonstans. Jag blev lite orolig, fast jag visste att hon var här någonstans. Tillslut kom hon fram och det var så att hon kollade runt lite bara. Och när hon hade kommit tillbaka så började det regna lite, så det blev att byta om och åka hem. Mormor skulle ändå till läkaren vid fyra så det blev perfekt ändå.
När jag och lillebror kom hem sen så kollade vi på film och hade det lite mysigt och åt lite mat med.
Thats it!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0