Årets FÖRSTA dopp!




Hej!
Idag kom Natha och Johannes till Kisa och efter en stund så bestämde vi oss för att åka till Pinnarp. Årets FÖRSTA dopp för mig, har inte badat någonting tidigare i år. Förra året var mitt första dopp i April och i år i Juli, skillnad! För att jag ska våga komma i vattnet så måste jag springa i eller hoppa. Men i mitt fall så blev det att springa i, för när jag kände på vattnet så var det lite kallt, så vafan...SPRING I tänkte jag och det gjorde jag med. Fasen va kallt det var. Badade liksom klockan 8 på kvällen eller nåt. Men jag var den första som bada av oss fyra iaf. Huvudsaken, haha!

Annars idag har det inte hänt så mycket. Har bara varit hemma och haft tråkigt, som mina andra dagar i mitt liv. En vanlig dag för Jessica Owrak helt enkelt. Nej, nu har jag inget mer att berätta så vi avslutar där ja, peace!
JUSTE!- jag har fått en irriterande finne i mitten av min panna, why? Den passar inte in hallå. Jag är inte från Indien, haha!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0