En sväng till Pinnarp





Hej!
Imorse när jag vaknade, så kollade jag mig i spegeln och såg att jag var svullen under högra ögat, varför vet jag inte. Och ursäkta chocken med en bild utan smink, hhaha! ingen ursäkt, alla har sin skönhet behind the make up! Idag har jag iaf inte gjort så mycket, pallade inte jobba mer hos pappa efter en tuff vecka med stress och värme, så nu har jag gett upp typ. Vet inte riktigt om jag får några pengar för mitt arbete, men jag jobbade riktigt hårt den veckan det var som mest. Jag hade fullt upp kan man säga. Så nu, när min bror har kommit till Kisa med så känns det så elakt att vara där nere hos pappa och jobba(låter dumt att säga). För min bror har aldrig någonting att göra när han är här. Eftersom pappa jobbar hela tiden. Men men...så är det här tyvärr. Men snart blir det ändring på det som tur är. Då behöver inte pappa ha den här stressen varje dag. Då har han mer tid för oss barn, hihi!
När pappa sedan hade stängt restaurangen så åkte vi till Pinnarp(Kisas badställe för er som inte vet) en sväng och bara kollade läget och lillebror fick leka i den lilla lekparken som finns där. Medans pappa, Roya och bror var vid lekparken så gick jag ner mot vattnet och tog en sväng till bryggan och kände på vattnet, det var varmt! Kände för att bada, men det gick ju inte. Hade inga badkläder med mig. Sedan gick jag vidare på stranden och tog några kort, tyvärr är ju min mobilkamera sämst så det blev väldigt suddiga bilder. Men det är tanken som räknas, eller hur säger man? hehe...
Måste säga det att jag och lillebror kollade på alla tre Toy Story filmerna, mys!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0