32 grader varmt!




Hej!
Imorse gick jag upp lagom tidigt. Åten god frukost och allt började bra. Sedan vid klckan ett så ska vi äta mat och sånt som utländska familjer brukar äta till mat är yoghurt. När jag skulle ta yoghurt så råka jag trycka för hårt så jag svätte ut det på maten, vilket inte var min tallrik, utan fatet med maten på. Fy va vi garvade när jag hällde ut det. hahahaha! Bara vi som fattar det roliga. Men men...

Sedan kommer mamma och ska hämta min lillebror och jag hade bestämt med Natha att jag skulle åka in till rese och möta henne och sedan åka tåget hem. Alltså skulle jag inte göra något i Lkpg, förutom att möta Natha och sedan åka hem till Kisa igen, hahaha. Hade inget bättre för mig, så det var bara trevligt. Satt i solen och läste en bok medan jag vänta på att hon skulle komma med tåget. Kanske fick lite färg. Hoppas det iaf. Det har varit skitvarmt idag, mer än 30 grader. Och imorgon sägs det att det ska bli varmt men att det ska regna, roligt då! Medan jag väntade på min syster så hittade sällskap i buskarna. En liten igelkott låg vid busken och såg väldigt söt ut, så jag tog kort på den, visst är den söööt?

Imorgon blir det att åka till Brokind och paddla en STOR kanon eller vad det heter med klassen, då man kan sitta högst 16 st i den. Men vi är bara 13 eller nåt. Så det blir perfekt. hahah. Det kommer nog bli kul. Har ju aldrig paddlat kanon eller vad det heter någon gång, så det ska bli kul. Får se om vi kan samarbeta! Bilder på dagen kommer nog in på bloggen sen. Efter våran lilla "klassresa" eller "klassdag" ska jag troligtvis in till Lkpg och vara med på vattenkringsfestivalen, då några från BigBrother ska vara där. Som typ: Jessica, Grukan, Tobbe, Rodney, Chrille. Kan bli kul. Om man får se dom.  Ha det bääst!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0