Avslutning/Studenten 2011!







Hej!
Idag var det skolavslutning/Studenten och det blev att gå upp tidigt och göra iordning sig. Blev ändå ganska nöjd med min frisyr, även om jag inte hade tänkt ha så, men höll på att svettas ihjäl, så pallade inte göra massa lockar i håret. Så det fick bli plattat och mittbena. Blev bra det med. Mitt hår var inte så jätte rakt när jag kom till skolan men alla sa att det var snyggt iaf. Hoppas bara att dom inte sa så för att vara snälla!

När vi kom till skolan skulle vi kolla lite på några filmer som vi i klassen hade gjort. Ganska kul att kolla på dom igen. Det var ett tag sen vi gjorde dom. Fast vi hann inte se på alla, för sedan var det dags att gå till Cloetta Center och kolla på studenterna och den lilla konserten. Blev lite långtråkigt efter en stund, men det var ändå helt okej.

Efter att ha varit i Cloetta så var det dags för studenterna att springa ut från skolan och det tog ett bra tag innan Björn(mammas sambos, systers son) skulle springa ut, för det är ju inte vara två klasser, utan typ 16 st. Så det tar ju sin lilla tid. Och vi hade tur med vädret med. Det skulle bli regn. Men det kom sol och det var bra. Men inte för mig, höll på att dö några gånger, haha! Men jag klarade mig.

Sedan var det dags för ännu en sak. Björn skulle åka på flaket en stund med så då fick vi andra göra något annat så länge. Mamma, jag, Sebbe och Natha åkte till Skopunkten för att Nathas skor hade gått sönder som vi köpte igår. Tyvärr hade ju jag slängt kvittot, men vi fick ett par nya skor ändå...tur!

När vi var på väg hem, och jag ville hem och byta om innan vi skulle till Björn. Men då säger mamma att vi inte hinner det, att vi måste åka till Björn direkt. Så jag fick ha på mig min klänning hela dagen, fy va den va jobbig att ha sen, när man hade ätit lite god mat. Då blev min mage helt plötsligt större, haha! Men ni ser ju det goda jag åt! GRATTIS ALLA STUDENTER!

Jag har faktiskt bestämt mig för en sak, nu när jag har slutat 1an. Nu när sommarlovet börjar så har jag bestämt mig för att ändra på min kost. Ska sluta äta potatis och sånt, allt vitt. Ska bara äta kött, fisk, kyckling och sånt. Men andra ord så ska jag försöka gå ner i vikt. Kunde knappt ha min klänning jag hade idag på avslutningen. Så från och med idag ska jag tänka på vad jag äter!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0