Bakat LCHF bröd idag!





Hej!
Idag har jag bakat LCHF-oopsie bröd. Ett bröd för såna som sörsöker gå ner i vikt. det enda brödet innehåller är: philladelpfiaost, ägg, lite salt och lite bakpulver. Mer behövs inte. Men det jag inte gillade med brödet, var att det smakade som pankakor och jag är inte så jätte förtjust i det. Men det går att äta. Det känns som att man äter skum. Men dom funkar väl.

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Har bara tagit det lugnt och väntat på bättre tider. Fick ett sms av folktandvården förut idag, och jag vill verkligen inte till tandläkaren igen. (SUCK) Dags att laga en tand igen....Efter det bär det av till Finspång, till syster Natha och fira midsommar!
Blir kanske att träffa Linus en liten stund innan man går och lägger sig, peace!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0