Bilträff i Norrköping!






Hej!
Idag blev det att gå upp ganska tidigt för att äta frukost och göra iordning sig för att sedan vid lunchtiden åka in till Norrköping och träffa tre Katrineholmare och sedan åka vidare till Ödeshög och kolla på en gammal bil som en av Katrineholmarna, Micke, skulle köpa. Den var riktigt frään. Och han köpte den. Det tyckte jag han gjorde rätt i. Det var väldigt roligt att lära känna tre nya personer. Och dom här tre killarna var väldigt trevliga mot mig. Micke var roligast. Ser fram emot att kanske träffa dom igen någon gång.

När vi var klara i Ödeshög så var det dags att åka tillbaka till Norrköping där själva bilträffen som min syster Natha och gänget hade fixat. Kul att Johannes vågade åka till träffen när han i torsdags hade blivit påkörd av en Volvo innan han hämtade upp mig, hahha! När vi kommer fram till parkeringen så står det många bilar där och har börjat träffen. Vi hade ansvaret för grillningen av korv med bröd. Och det var väldigt trevligt att vara där. Efter ett tag såg man hur massa bilar åkte iväg för att det var tråkigt eller nåt. Men det var kul att dom var kvar en stund iaf. Det var riktigt snygga bilar på träffen. Något jag stör mig på är alla brudar som hänger med sina pojkvänner. För dom glor något enormt. Visst kollar jag med, men jag sitter inte och glor på just en person. Efter att ha varit där i några timmar och folk började åka därifrån så packade vi ihop våra saker, eller Mickes saker, och drog och åt på Lions. Det blev en hamburgare med pommes, mums! När vi var klara där så hade killarna pratat ihop sig och bestämt att köra racing. Och det kom en hel del bilar dit. Så det blev några race. Dunkade lite musik och tog lite kort på bilarna som var där. Eller två av killarna från Katrineholm hade varsin värsting kamera som jag dreglade över och bara ville ta ifrån dom och springa hem med. Så underbara var derad kameror. Men så elak är jag inte. Men hade gärna velat, hahha! När det hade blivit tillräckligt mörkt och kallt ute så bestämde vi oss för att ge oss hemåt. Vi åkte därifrån halv ett, ett på natten. Och kom hem ganska fort. Men gick och la oss vid två ungefär. Och Filip sov över hos oss, trevligt!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0