jooooooobb igeeeeeen!



Hej!
Idag vaknade jag av att jag blev för varm, solen lyste på mig och det är något jag inte gillar. Hatar att vakna av att jag är svettig typ. Men man ska inte klaga när solen äntligen är framme. Men kunde den inte vara det när jag inte jobbar, så man kan ligga och sola. För jag kommer inte få någon färg om jah ska vara inne på restaurangen hela sommaren. Och med den värmen vi hade idag så tror jag att jag dog ett antal gånger. Jag tror jag drack 1000 liter vatten om inte mer. Kände att jag nästan levde på vatten idag, hahha! Det var mycket pizza hit och dit. Men det gick bra, som vanligt. Men med stress på allt med gör susen. Gjorde mig illa i hälsenan så gick och halta lite efter ett tag. Men det är sånt som händer. Det är bara att ta nya tag och fortsätta jobba. Med att ha sträckt min hälsena och hårt jobb var en utmaning. För imorgon blir det hårt igen skulle jag tro. Så nu när klockan är ett på natten är det dags för mig att sova så jag orkar med lite av dagen på jobbet. Sov gott ni som inte sover.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0