Lillebrors skolavslutning!

 




Hej!
Idag hade min lillebror och mammas sambos barn skolavslutning och det blev att gå upp rätt så tidigt för att sedan åka till kyrkan och stå där inne och sjunga lite sommarlåtar och så. Och efter det, åkte mamma och jag till affären och handla massa jordgubbar och ett paket CHOKLADGLASS! En krämig en. Ooh fy satan va god den va. Kunde inte sluta äta den. Jordgybbar och chokladglass blev min frukost och lunch. Eftersom jag inte hann äta någon frulle innan vi åkte till kyrkan.

När vi skulle åka hem från affären så kollade jag i mammas tidning som hon köpte. Då hitta jag Kissie i den. Inte konstigt att hon kollapsade på öppen gata om hon ser ut som hon gör. Va fan tror människan? Hon fattar väl själv att hon inte kan må bra att se ut så. Hon har ju bara förstört sig själv när hon har bantat, FÖRSTORAT brösten en aaaaaning och fixat allt annat i ansiktet som ser galet skumt ut. Hela hon ser ut som en docka. En docka man inte vill ha. Men visst. Är hon nöjd så fine. Men själv tycker inte jag om vad hon har gjort med sin kropp. Inte förvånad om att hon kollapsade på öppen gata. Det var ju bara det som fattades typ.

Framåt klockan halv sex kommer Bengan hem med pizza. Jag förväntade mig för mycket på min pizza. Trodde den skulle vara mycket godare och mycket saftigare. Men hade fel. Så det var inte kul att äta den. Ångrar att jag inte tog sallad ist, som jag hade tänkt från början. Men men, gjort är gjort. Men jag beställer den aldrig igen. Hade jag beställt sallad ist, så hade den nog varit saftigare. Kanske, kanske inte...

När klockan började närma sig elva så kom pappa och hämtade mig och lillebror. Eftersom pappa stängde restaurangen vid nio och var tvungen att städa såklart. Så blev det ganska sent. Och ännu senare när vi kom hem. För vi stannade på Max innan vi åkte till Kisa. Och imorgon blir det mycket mycket jobb. Eftersom det är skolavslutning i Kisa.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0