Make up or not?



Hej!
God kväll va fan, hahaha. Jag har varit väldigt seg idag. ÄVen att jag inte har gjort något. Jävla idiot som inte gör något. Men alltid när det blir sommar eller om man har lov, så gör jag sldrig något roligt, jag sitter antingen vid datan eller så sover ja. Jag är så lat!

Idag har jag iaf, lyssnat på musik, kollat på en film, ätit frukost(ägg&bacon), målat naglarna på min vänstra hand. Pallade inte fortsätta på min högra, haha. Hade lite tråkigt förut så jag sminkade mig lite och hade lite kul med kameran. Så som man gjorde när man var liten, smiknade sig jättefult och hade läppstift i hela ansiktet. MEN, så såg inte jag ut, jag lovar! Men bilden jag lägger upp här är helt neutral, no make up! Bara rött läååstift. Lite make up då om man ska vara noga.

Hur kan jag vara trött om jag inte har gjort något? jag tycker inte att man ska bli trött om man bara sitter och inte gör något. Man blir ju trött vilket som, skumt! Jaha...nästa vecka eller kanske till och med i helgen börjar sommarjobba hos min far. Även om jag inte vill längre. Men jag måste ha ett jobb och tjäna pengar. Gillar inte att stressa, det kvittar vart jag är. Jag till inte stressa. Men när man jobbar på en Restaurang så är det oftast stressigt och det är de värsta jag vet. Men får väl göra mitt bästa bara. Vara snäll och hjälpa min pappa i nöden den här sommaren. Passa på att vara mycket på restaurangen nu innan han säljer det. Tråkigt att han ska göra det. Men har man inte råd och man knappt hinner med att umgås med familjen så tycker jag att det är bra att han säljer det. För det märks att pappa har det stressigt och så på jobbet nu. Han behöver ledighet resten av livet sen kan man nog säga. Eller iaf ett lättare jobb som inte är så stressigt!

Nu ska jag sätta mig ute i solen en stund och sitta och skissa på några klädesplagg jag skulle vilja sy och göra själv, ha en fortsatt trevlig kväll, peace!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0