Shopping!











Hej!
Igår inna jag skulle dra mig till tåget så pratade vi med våran lärare och frågade om vi verkligen var tvugna att komma till skolan idag, och det var vi tvugna till. FYFAN säger jag bara. Först kommer inte min buss, så jag kommer försent till lektionen. men det gjorde fan ingenting. För det ENDA vi skulle göra på hennes lektion va att skriva en jävla UTVÄRDERING och få en glass då. Men hon sa igår att vi var TVUGNA att komma. På grund av utvärderingen???? fyhelvete va sur jag blev. Men det var en jävla tur att jag skulle träffa min syster i Lkpg idag, annars hade jag fan i mig gått och skällt på min lärare. Fy satan! Vi hade ju till och med slutat när jaag kom till skolan och då var klockan nio, och jag skulle vänta i skolan till klockan halv elva tills min syster kom. Men jag åkte hem till henne ist. Sedan åkte vi och hämta min syster på skolan för hon skulle hänga med oss in till Ikano.

Så när vi kom till Ikano kollade vi lite i affäerna och jag hitta lite kläder! En Skinnjacka, två linnen, shorts, "halsduk" eller vad man säger, poncho(som måste lämnas tillbaka, sönder), skor, parfym, ring(natha köpte den) och läppsyl med fantasmak(natha köpte den). Innan Angelica skulle åka hem så hade det börjar spöregna ute, så det blev att springa till bilen i regnet. Tyvärr var ju jag och natha tvugna att hänga med till bilen för att hämta våra saker.

När Angelica sedan hade åkt så fortsatte jag och Nata att gå runt i affärerna och innan vi gjorde det så blev vi lite hungriga, så vi köpte några Pizzaslice och läsk, mums!
När klockan närmade sig tre så tyckte vi att det var dags att åka hem. Vi har mycket att fixa till imorgon, SKOLAVSLUTNING!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0