Stress, stress & stress!!



Hej!
Igår var jag & mamma och kollade på när min lillebror var och spelade cup i Norrköping. Det gick sådär för dom. Vann ingen match, men det var jättekul att se dom spela. För alla var superduktiga. Hänger gärna med på sånt igen. Saknar fotbollen lite när jag ser andra spela. Men jag har hela tiden sagt till mamma att jag vill hålla ett knattelag. Skulle vilja vara tränare i min lillebrors lag, men dom är redan många tränare. Men skulle vilja hitta något lag. Har ju trots allt kvar mina fotbollsskor, som jag knappt har använt. Köpte ett par helt nya och har bara använt dom 2-3 gånger. Funderade på att sälja dom på blocket, men ångrade mig. Kan vara bra att ha dom om jag skulle börja igen eller bli tränare. Man vet aldrig. Något som var riktigt skönt när man skulle kolla på min brors matcher, det var att alla hans tre matcher var på en plan, så man behövde inte gå till olika planer för att kolla på honom. De två killar som var domare för matcherna på min brors plan, dom såg okej ut. Iaf den blonda. han så bäst ut av dom två. Men sen när det kom till hans röst så bröt han sönder sin snygghet. Hans röst var för ljus! Man man kunde titta på honom. Mamma sa att han hade fått syn på mig, men det varade inte länge, hahaha! Det var ungefär 40 olika lag som va med på cupen. Snacka om folk!
När vi skulle åka hem, så ville min bror ha glass, men när vi kom till affären så fanns det en liten affär där det stod REA! Och dit ville jag gå. Där hitta jag två par skor och dom fick ja, yes! De vita skorna kommer inte vara så vita sen när dom kommer på mina fötter.

Idag, söndag började jag jobba klockan 13.00 och slutade 21.00, plus att jag städa efteråt, så var helt slut när det var läggningsdags. Fy satan va jobbigt och stressigt det var. Hade så mycket kebab i huvudet så jag trodde en gång att jag skulle göra tre kebabtallrikar, fast det bara var en. Sen trodde jag att jag skulle göra en kebabrulle, men jag hade inte fått någon beställning om någon kebabrulle. Fan, jag hade kebab i huvudet hela dagen. Var stressad som sjutton. Svarade i telefon där och gick ut med beställningar där och hämtade disk överallt, hämtade mat i frysen och vet i fan. Sen blev man ju helt varm och snurrig i huvudet när vädret var helt stört. Det regna 24/7. Men folk kom iaf. Bra det, även hur vädret var. Men men, det var en dag på jobbet och mer såna dagar blir det säkerligen, usch! Klarar inte av stressen. Kunde knappt somna på kvällen, mina fötter värkte så förbannat! Det tog ett tag innan jag hade vant mig vid mina smärtor.
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0